Ahad, 9 Disember 2012

Geram dengan dugaan.

Asalamualaikum,
aku jarang bukak blog aku ni..tapi aku bukak juga sebab asek lepas geram katfacebook je.
Habis semua orang yang baca tak berapa suke ngan tindakan emosi aku tu. So, Aku tulis la kat blog.

Aku sekarang tak berapa pasti dan aku tak tau ape fasal aku camni. Ini disebabkan seroang budak bernama....aku dulu dah menyampah nak ngorat2 ni. Di sebabkan dia la aku bukak balik hati jantung aku ni..Entah kenapa die leh aku bukakkan..kadang2 rasa aku perlu bergerak, Namun dia ni,aku tak pernah rasa cinta macam ni kat eorang perempuan yang aku rasa macam dalam mimpi.
Aku kenal ngan die sejak tahun 2011. sebelum tu ada lah aku kawan ngan beberapa orang pompuan. Sorang palygirl, dan sorang tak pasti ape die buat.

Tapi cerita diorang akhirnya jadi hampas sebab mainkan perasan aku. AKu rasa aku terlampau sirius dalam bercinta. tapi, itu lah yang elok kan? takan nak bercinta main2? FUCK!

Akhirnya dua2 budak pompuan tu kene tipu dan ditinggalkan atau clash. Aku hanya tengok aje la.
ok, aku add budak ni masa bulan Mac 2011. tiba-tiba aku saja je lah nak minta nombor die, just saje2 nak kenal.then die reply and call aku tak pasal2. Aku,pon taknak lah tunjuk desperete sangat ngan budak ni, tapi cara layanan die tu, buat aku jatuh cinta pas setahun aku break ngan EX aku. Ex aku pun dah tunang.

Tapi budak ni, jadi hambar berhubng ngan aku sejak bulan Nov tahun lepas, then slow je contact ngan aku, aku tengah sirius ngan die time tu, then aku banyak kali tanye sape die kawan, ade bf ke tak. Dia just jawab "takde" then by May 2012 aku dapat tahu die ada someone. Tapi masih lagi menafikan. Aku just sabar, then hubung ngan kakak angkat nye pulak. Akak die tolong spykan untuk aku, dan memang betul ada. Seperti yang aku rasa. dan dengan itu aku sangat benang dan aku sedih ngan penipuan itu. aku tak pernah nangis sebelum ni kerana perempuan. aku pisah ngan EX aku pon takde sampai nangis camni. Tapi dalam sudut benak hati aku ni masih lagi sayang kat EX aku. Aku tak mampu nak ulang perhubungan ngan EX aku sebab dia dah ditunang ngan orang lain. Aku just nak space, tapi die tak mahu sabar dan banyak gak kata2 yang aku takleh terima dari die. tapi masa pun dah lalu, aku maafkan aje lah kesalahan die kat aku.
kembali balik, Budak pompuan, aku sayang kat die sangat-sangat. walaupun die pilih lelaki tu tanpa pengatahuan aku, tapi aku terima dengan hati yang luka tapi tenang.walaupun aku tak sanggup lepaskan.
Tapi, lepas je die ngaku tak sampai 2 minggu, lelaki tu tinggalkan die, dan die call aku untuk mengadu pada aku, aku hanya mendengar dan bagi nasihat yang elok aje lah. tapi dalam hai ni sayang masih ada. bukan kejap aku kenal, walau pun dalam talifon atau fb, aku sayang kan die dan kenal pon macam dah lama. die je mungkin tak tau camne aku sayangkan die. Aku tak tau kenapa die ada banyak bende nak rahsiakan, aku tak suke mempermainkan perempuan. begitu jugak aku tak suke dipermainkan oleh mereka.
Aku tunggu keputusan dia, die kata pas SPM akan bagi jawapan, tapi aku rasa wasa2, lepas aku tegok kat fb die ada lelaki bernama khairul, mule mengorak langkah. dan die asek berbual sahaja..aku rasa terbakar dalam diri ni.
Aku pelik, bila aku rasa die dah tak diperlukan lagi sebab sudah tak mahu berhubung ngan aku lagi, dan tak mahu lagi di hungungkan, aku unfriend die dari list fb aku, esoknya sms aku dan kata "thanks for unfriend me, I will block you forever" secara tiba2 die sms camtu. aku tak bagi tau pon sapa aku nak unfriend tu, aku rasa pelik, persoalan aku adakah die masih usha2 aku? adakah masih ada lagi minatnye cume belum lagi jawapan itu? adakah aku harus bersabar? sedangkan aku mahukan seorang teman? aku bengang aku bengang!!!!!

Dah lah, time dalam kelas master pon aku tak dapat nak kenal ngan sorang pompuan ni, yelahkan name nye Tengku, aku ni sapa, aku secara jujur nak kenal ngan die pon leh jadi takut. aku nak kenal lambat2 pon jadi terlambat..haish..aku betul2 fedap ngan pasal hal cinta dan jodoh aku ni..sabor aje la..nak kawan aje pun kalau nak kawin kang lain plak terkejut plak ko nanti..very very fuck!!!!

fedap guy,
bbye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan